fredag 25. mars 2011

Stripete raglanfelling



Denne genseren vart til for ei lita stund si, men vart tatt i bruk fra første stund, så derfor har eg ikkje komt på å ta bileter og blogge om den før no. Når ein har miniar i friluftsbarnehage blir det eit ekstra behov for gode ullklede, så eg tok turen til Nille og kjøpte inn litt "Østlandsgarn"(nokså likt, om ikkje det same som Vestlandsgarn på Sparkjøp, om eg ikkje tar heilt feil). Greit garn til barnehagebruk syns eg, passe tjukt og slitesterk.













Genseren blei strikka etter "eige hovud". La opp 124 m og strikka vrangbord i ca 3 cm. Auka deretter til 134 m, og strikka glattstrikk vidare. Når eg var oppe i ønska lengde, fellte eg 8 masker på kvar side under armhola, og la arbeidet til side. Byrja så på armane, der eg la opp 40 m og strikka vrangbord i ca 3 cm. Strikka så vidare i glattstrikk, og auka to masker kvar 6 omgang  (ei i byrjinga av omg og ei i slutten) til eg var oppe i den vidden som passa på armen. Når armen var lang nok fellte eg 8 masker på armen, og byrja på raglanfellinga. Her fulgte eg denne oppskrifta, sånn nokolunde. Genseren vart strikka på pinne nr 4.




















Knappane fann eg på Søstrene Grene i Stavanger, eit søtt lite "Noregsglass" med 100 knappar oppi (til den nette sum av 35 kr). Herlig!



























Oppskrift: Eiga (sjå forklaring over)
Garn: Østlandsgarn frå Nille
Pinner: nr 4

9 kommentarer:

  1. kjempe flott genser. Nydelige farger sammen! Vi har også jenter i ute bhg og vet viktigheten med gode klær!! Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Det så ut som en perfekt genser til barnehagebruk ja.
    Må en tur på Søstrene Grene her jeg også å se etter de knappene,det var jo rett og slett utrolig.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Den var nydelig! Digger striper:)

    SvarSlett
  4. Perfekt barnehagegenser, og noen ganger funker det helt perfekt med det "vanlige" garnet fra Nille også. Man kan ikke lage alle plagg i dyre silkeull-garn! ;)

    SvarSlett
  5. Utrolig fin genser! Jeg er imponert over at du klarer aa strikke etter eget hode --- ogsaa med et saa bra resultat :-) Likte knappene veldig godt!

    SvarSlett
  6. psss: ligger en award til deg på bloggen min dersom du er intressert (?)
    ha en super ny uke!

    SvarSlett
  7. Jeg digger gensere som har knappestolpen over raglanfellingen :) superfin!

    SvarSlett
  8. For ein flott genser! Og mange fantastiske bilder på bloggen; eg vart heilt inspirert!! Den bodyen lengre nedpå sida her såg heilt nydelig ut; den kunne eg tenkje meg å strikke!!

    SvarSlett
  9. For en veldig fin genser:) Du er kjempe flink:)

    SvarSlett