måndag 21. mars 2011

Stripete lue til seksåring

Kom over denne strikkebloggen, Strikkere, her om dagen. Ein utfordringsblogg, gøy! Eg tar gjerne ein utfordring, syns det er kjekt å få innspel og inspirasjon til kva eg kan strikke (som om den lista ikkje er lang nok....) ;) Temaet for utfordringa eg heiv meg med på var "stripete luer", strikka til søte minien min, som alltid er så takksam for det som mor strikkar :)



























Eg har eit ganske stort alpakkalager, og mottakaren av denne lua er nokså streng på om det klør eller ikkje, så valet fall naturleg. Alpakka er noko av det beste eg strikkar med, så likar godt å ha dette på pinnane.




















Fargane er mørk brun, lys rosa og beige.

Oppskrifta er egenkomponert, la opp 120 masker og strikka vrangbord i omtrent 7 cm. Aukte deretter til 176 masker, og strikka glattstrikk fram til lua dekka nesten heile hovudet. Strikka så nokre omganger der eg fellte to masker på fire forskjellige plassar. Til slutt drog eg tråden gjennom maskene på pinnen og "snurpa" sammen. Enkel og grei måte å strikke lue på synes eg, har litt sansen for den snurpeeffekten på toppen ;)





















Garn: Alpakkatråd (ymse restar)
Pinner: nr 3
Oppskrift: Eiga (sjå forklaring over)

Mottakaren av lua var godt nøgd med lua. Stor jente er ho også blitt, blei heile seks år på torsdag.
































Helga har altså gått i bursdagsfeiring, med karneval for avdelingen i barnehagen i går. Høglytt, men kjekt!
Vanskeleg å tru at vesle babyen min er blitt så stor (er vel fleire foreldre som kjenner seg igjen der...)! Ballerinaen var uansett godt nøgd med festen sin :)


4 kommentarer:

  1. snakk om perfekt bursdagskaka!
    likte huo veldig godt. flink du e bruka restane te nåke kreativt!

    SvarSlett
  2. åh, så fin ho va! :D
    å no e du forresten skikkelig strikkemor når du klare å slenge sammen ei hue ta restegarn ;p

    SvarSlett
  3. å når ej sa ho så meinte ej forresten "minien", men hua va også fin altså! :p

    SvarSlett
  4. Takk for at du deltar i utfordringen hos Strikkere!

    Stilig lue, likte innslaget med de enkle brune maskene :)

    SvarSlett